fredag den 17. oktober 2014

Så blev symaskinen fundet frem igen..

På det seneste har jeg mest arbejdet på forskellige hækleprojekter, og det tager jo unægtelig lidt længere tid at færdiggøre i forhold til projekter på symaskinen! Derfor har der ikke været så meget aktivitet på bloggen.
Men den anden dag blev symaskinen hevet frem og jeg fik tryllet et penalhus frem til min nevø Silas, der går i 1. klasse  og som allerede har smidt to penalhuse væk og derfor brugte en pose i stedet.
Jeg fulgte diy'en på Stjernefrø bloggen, hvor jeg bare ændrede lidt på målene, for at tilpasse størrelsen til et penalhus i stedet for en makeuppung :-)


Jeg elsker neondetaljer, og havde en lynlås liggende (som jeg egentlig havde tiltænkt et andet projekt, men sådan skulle det ikke være!).
Min kæreste har for noget tid siden kasseret et par cowboybukser, som der var slidt hul i, men jeg smed dem ned i sykassen, og brugte så noget af dem på penalhuset. Synes egentlig selv, at det er ret cool med et denimpenalhus med neongule detaljer, og så er der voksdug med æbler på indeni, for at gøre det lidt mere fast.
Silas blev da også glad for det :-)

I aften skal jeg være alene hjemme, og satser på at finde symaskinen frem igen! Nu skal der gøres noget ved den sengerand ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar