mandag den 4. august 2014

Ting til baby

Synes lige jeg vil flashe nogle af de ting jeg har lavet tidligere :-)
Som jeg før har skrevet, har vi fået en masse ting til Sofus af mine søstre, deriblandt var der en ammepude og et legetæppe, og disse skulle selvfølgelig piftes lidt op :-)
Derudover har jeg for nylig lavet en barnevognspude. Min svigerinde ønskede sig en til sin datter til barnedåben og vi købte en i gave til 300 kr, men det kunne jeg ikke få mig selv til at betale, så jeg tænkte det måtte være billigere (og mere unikt) selv at lave én. Og det var det i den grad! Jeg havde faktisk alle materialerne liggende. Stoffet med uglerne købte jeg på et tidspunkt på tilbud i jysk, 5m stof for 25 kr! og det mørkeblå babyfløjl havde jeg tilovers fra voksiposen. Jeg fyldte den med fyldet af en pude fra ikea, som vi havde liggende. Så barnevognspuden kostede praktisk talt ikke noget :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar